خرید شارژ همراه اول از کارت بانک ملی
نوشته شده توسط : محمد جوادی
بانک ملی بانک ملی بانک ملی بانک ملی خرید شارژ رایتل


ايجاد هماهنگي در اعمال سياستها و روشهاي روابط عمومي و ارتباطات در كل سازمان و نيز زمينه‌سازي براي تعادل امكانات، اطلاعات و تجربيات اين بانک ملی فعاليت بين واحدهاي ارتباطات و روابط عمومي.
روابط عمومي بعنوان بوجود آورندة حسن تفاهم بانک ملی بين سازمان و مردم و براي مؤثر واقع شدن در انطباق روش كار سازمان با مصلحت عمومي چه جايگاهي بايد داشته باشد؟ و با رأس هرم سازمان كه تصميم كيرنده است چه ارتباط و خلاصه‌اي بايد داشته باشد؟ متأسفانه در بعضي روابط عمومي‌ها مديريت حتي با كاركنان خود داراي مشكل است و نمي‌تواند رسالت خود را به مفهوم واقعي ارائه دهد و شايد همين ضعف موجب شده است، در تعدادي از سازمانها، بدنة تصميم‌گيرنده و يا به تعبير رأس هرم سازماني نتواند، روابط عمومي و جايگاه رفيع آن را باور كند.
روابط عمومي بانک ملی سازمان صدا و سيما به لحاظ گستردگي مخاطبان، از مسئوليت بيشتري برخوردار است. اگر روابط عمومي سازمانهاي ديگر فقط در تعامل با ساير سازمانها و يا مردم و يا رسانه‌ها هستند اما روابط عمومي سازمان به لحاظ اينكه خود يكي از پر مخاطب‌ترين رسانه‌ها است و وظيفة انعكاس افكار اين طيف وسيع را نيز بر عهده دارد، از پيچيدگي بيشتري برخوردار است.
هر يك از كارگزاريهاي بنگاه از يك گروه، مشتمل بر دستكم يك كارشناس ارشد كه كارگزاري را اداره مي‌كند و يك يا چند كارشناس ديگر كه برنامه‌ريزي و امور اجرايي روزانه را رتق و فتق مي‌كند تشكيل شده است. مدت زماني كه يك كارگزار به يك مشتري اختصاص مي‌دهد به مجموعه‌اي از عوامل بستگي دارد كه عبارتند از: بانک ملی مقدار پولي كه هر مشتري به بنگاه مي‌پردازد، نرخ تبليغ كارگزار و نظر مديران در مورد ميزان توانايي كارشناسان در ياري رساندن به يك كارگزاري.
8 ـ ماموريت واحد بانک ملی تشريفات

ـ مطالب ويژه رسانه‌هاي صوتي و تصويري ـ فيلمهاي خبري و آموزشي توليد مؤسسه، فيلم‌هاي مستند، بريده اخبار مستند راديويي و تلويزيوني، نمايش اسلايد بانک ملی و اطلاعيه‌هاي عمومي، صوتي و تصويري.
در سال 1379 با تشكيل معاونت ارتباطات و امور بين‌الملل، بانک ملی اداره كل روابط عمومي سازمان از نظارت مستقيم رئيس سازمان صدا و سيما خارج و به اين معاونت واگذار شد. (جزوه روابط عمومي، صص 26 و 27)


اگر بخواهيم در جامعه امروز كاربردي‌تر به نقش‌ها و كاركردهاي روابط عمومي‌ها توجه كنيم، به 10 نقش مي‌توان اشاره كرد كه اين ده نقش بانک ملی را مي‌توان برآمده از همين مباني نظري و ويژگي‌هاي جامعه در وضعيت فعلي دانست.
در نهايت، فقدان نگرش علمي به روابط عمومي از سوي مديران سبب به كارگيري افراد غير متخصص در واحدهاي روابط عمومي و بي‌توجهي به مسأله آموزش علمي و كارآيي روابط عمومي‌ها مي‌شود. متقابلاً استفاده از افراد غير متخصص آموزش نديده و ناآگاه در پست‌هاي روابط عمومي، سبب مي‌شود تا شناخت لازم از اين حرفه و علم توسط مسئولان روابط عمومي حاصل نشود. و طبعاً چون چنين شناختي وجود ندارد، انتقال آن به سطح جامعه و مخاطبين بانک ملی عام و خاص روابط عمومي‌ها از جمله مديران سازمانها و مؤسسات دولتي و خصوصي منفعتي است. نداشتن شناخت علمي از، اين پديده سبب بروز نگرش غير علمي خواهد شد مه در نهايت ما را دچار دور باطلي خواهد كرد كه يك سوي آن عدم شناخت مديراناست كه سبب محدوديت توسعه روابط عمومي و تخصصي شدن آن مي‌شود و سوي ديگر آن بي‌تخصصي است، كه به نوبه خود سبب نگرش غير علمي و ناكارآمد خواهد شد.
ـ تبليغات تجاري ـ ممكن است بخواهيد به مشتري توصيه كنيد كه براي كمك به تلاشهاي وسيع‌تر روابط عمومي بودجه معيني به تبليغات تجاري اختصاص دهد. (در چنين مواردي بايد بطور كلي تشريح كرد كه چه نوع خاص تبليغات تجاري مورد نظر است و در چه بانک ملی رسانه خاصي بايد پخش شود).
در سال 1345 مسئولان شركت ملي نفت ايران، موسسه مطبوعاتي كيهان دانشگاه تهران و وزارت اطلاعات و جهانگردي وقت به فكر تاسيس يك مركز آموزش عالي براي رشته روابط عمومي افتادند. اين مركز يك سال بعد افتتاح شد. اين مؤسسه بعد از چندي نام «مؤسسه علوم ارتباطات اجتماعي» به خود گرفت و بعدها به «دانشكده علوم ارتباطات اجتماعي» تغيير نام داد و تا سال 1358 به فعاليت مشغول بود. در طول 13 سال فعاليت اين دانشكده نزديك به هزار نفر بانک ملی موفق به اخذ مدرك ليسانس روابط عمومي از آن شدند.

ـ عرصه‌هاي كاري در بانک ملی روابط عمومي
5 ـ‌ واحد انتشارات و مطبوعات بانک ملی

ارائه پشتيباني‌هاي هنري لازم به بانک ملی سطح اجرايي روابط عمومي و همچنين همكاري با نهادها و ارگانهاي بيرون از سازمان از طريق در اختيار گذاشتن آثار مكتوب صوتي و يا صوتي تصويري سازمان و تدارك و برگزاري جشنواره‌ها از توليدات مناسب شبكه‌هاي سراسري صدا و سيما.
سازمان و تشكيلات روابط عمومي بانک ملی در سازمانهاي كوچك و بزرگ
1- مارانتزكوهن، پانولا، درسنامه روابط عمومي، ترجمه ميرسعيد قاضي، بانک ملی سيد محمود خاموشي، 1376، مركز مطالعات و تحقيقات رسانه‌ها، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي.

ـ فعاليتهاي مطبوعاتي ـ شامل اطلاعيه‌هاي مطبوعاتي كنفرانسهاي خبري، گزيده اظهار نظرها، مقالات تحقيقي بانک ملی و ديگر مطالبي كه به منظور انتشار، به رسانه‌ها ارسال مي‌شود.

ـ زمينه‌سازي گسترش فعاليتهاي فرهنگي گروههاي هنري سازمان براي معرفي و ترويج هنرهاي اصيل بانک ملی و راستين
ـ بانک ملی شركت در اجلاس و گردهمايي‌ها به عنوان سخنگوي سازمان
اما تدريجاً اين مجموعه با فعاليت متبني بر روابط انساني، نام روابط عمومي را بر خود مي‌نهد و وظايف آن زير نظر متخصصين امر متمركز مي‌شود و ادارات حقيقي و راستين روابط عمومي با محتواي توجه به روابط انساني، شان و جايگاه انسانها و احساس نياز به پاسخگويي صحيح و بانک ملی شفاف به مطالبات افكار عمومي بوجود مي‌آيند.
چهارم، كاهش شكاف ميان جامعه و دولت است. بانک ملی بدلايل، تاريخي و سياسي در جامعه ما هميشه به سبب حاكميت دولتهاي غير مردمي، يك ديد منفي نسبت به دولت و كار دولتي وجود داشته است. اين بي‌اعتمادي را كه به خصوص در طول رشد دولتهاي جديد ما شكل گرفته است ـ روابط عمومي‌ها مي‌توانند به ميزان زيادي كاهش دهند كه به مشاركت جامعه در كارهاي دولت و مطلع‌ ساختن دولت از كارهاي جامعه مي‌انجامد.
دستگاههاي دولتي اعم از وزارتخانه‌ها، سازمانها و شركتهاي تابعه از لحاظ تشكيلاتي بانک ملی روابط عمومي در يك سطح قرار نگرفته‌اند. بطوريكه روابط عمومي در يك وزارتخانه، اداره كل است، در وزارتخانه‌اي ديگر دفتر و در ديگري مديريت. بنابراين همين سطح تشكيلات موجب مي‌شود، نقصان‌ها و اشكالاتي در پست‌ها، نيروهاي انساني، بودجه و اعتبارات و امكانات بوجود آيد. بعنوان مثال بودجه و نيروي انساني يك اداره كل به مراتب خيلي بيشتر از يك دفتر يا مديريت است.
مشاور روابط عمومي مي‌تواند بعنوان يك بازوي توانا و قوي و كارامد، مديران را در راه رسيدن هر بانک ملی چه مطلوبتر به ؟؟ و بهره‌وري و بازدهي بيشتر كمك كند.
براي اصلاح باورهاي غلط بانک ملی و نيز تصحيح فقدان نگرش علمي به روابط عمومي، بايد ضابطه‌مند كردن شرايط احراز پست مديريت واحدها و مديريت كل روابط عمومي‌ها مد نظر قرار گيرد.
مديريت در سازمان بايد به وظايف و ايفاي نقش روابط عمومي احترام بگذارد و حمايت لازم را به آن بعنوان مشاور بانک ملی با ارزش و عاقل ابراز دارد.

2 ـ هدف روابط عمومي استقرار بانک ملی و حفظ تفاهم دو طرفه است.
بررسي تشكيلات و سازماندهي و وظايف روابط بانک ملی عمومي
3 ـ كوشش در همبسته ساختن نگرش‌ها و اقدامات يك بانک ملی مؤسسه با مخاطبان خود و متقابلاً نگرش‌ها و اقدامات مخاطبان با مؤسسه. (هارانتز كوهن، 1376، ص 11)
1 ـ بانک ملی مدير كل روابط عمومي
بانک ملی
دفاتر و واحدهاي روابط عمومي قبل از انقلاب اسلامي برابر ماده‌ي 3 آئين‌نامه واحدهاي اطلاعات و انتشارات و روابط عمومي وزارتخانه‌ها و موسسات دولتي مصوب اسفند 1354 از نظر امور فني انتشاراتي مجري سياستها و خط هستي‌هاي وزارت اطلاعات و جهانگردي وقت بود و به منظور نشر اخبار و تهيه و اجراء، تمركز و هماهنگي برنامه‌هاي انتشاراتي و بانک ملی اطلاعاتي كليه وزارت‌خانه‌ها و مؤسسات دولتي و وابسته به دولت، بانك‌ها و شركت‌هايي كه بيش از 50 درصد از سهام آنها متعلق به دولت بود، شورايي به رياست وزير اطلاعات و جهانگردي تشكيل شد.
1 ـ اطلاعاتي كه به مردم داده مي بانک ملی شود.





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: